Cum ajut afaceri pe social media? – poate denumirea de social media manager nu este prea populară, dar în articol voi povesti pe scurt ce fac. Ajut afaceri mici și medii să își creeze / contureze o prezență în online, pe platformele media sociale… dacă ai și tu o afacere, poate putem colabora/mă poți recomanda.
E vorba de reclame din alea pe Facebook și Instagram?
(articol de parcurs în 5 minute)
da, dar nu e doar asta…
Cum am început să ajut afaceri?
Ca voluntar, în Asociația Moldavia, am avut la un moment dat de organizat un eveniment, la care aveam nevoie de mulți participanți și parteneri. Soluția pe care am găsit-o atunci a fost să folosesc Facebook, cu o serie de postări explicative și interactive, alături de o campanie tip tombolă online (giveaway).
Fără să vreau, am descoperit că sunt bun la asta. Efectiv îmi vin natural idei despre cum ar trebui scris textul, cum ar trebui să arate fotografia/grafica postării sau ce ar trebui să transmită per total o postare/o pagină de Facebook sau un cont pe Instagram. Tot așa am strâns și primii bani.

Am început să învâț mult: pe YouTube urmăresc creatori de conținut care explică tot procesul lor, pe Instagram sunt în legătură cu alți social media manageri, pe Facebook m-am înscris în comunități pasionate de marketing digital, iar pe TikTok învăț prin practică, ajutând tinerii cu oportunități.
Când ocazia a apărut, de a ajuta pentru prima dată plătit o afacere locală (Plăcinte Rufoase Iași), eram pregătit. Am acceptat provocarea… am livrat rezultate, iar prin recomandări… am început noi colaborări.

Ce fac acum?
Concret, ca social media manager, mă ocup ca paginile afacerilor, pe Instagram/Facebook/TikTok, să fie atractive, coerente și cu postări periodice. Peste aceste postări, pot interveni cu reclame (în funcție de bugetul clientului), pentru o creștere mai rapidă a urmăritorilor și clienților.
Când vorbim de pagini atractive, trebuie să avem în vedere claritatea pozei de profil, design-ul logo-ului, ușurința în a reține motto-ul afacerii și numeroase alte elemente pe care sigur le trecem cu vederea, dar ele sunt acolo și contribuie la decizia de a cumpăra produsul sau serviciul acelei afaceri (exemple: paleta de culori folosită și efectul psihologic, tonalitatea vocii în text, gramatica și tot așa).
Nu-i ușor să îmbini creativitate, teorie și diferite competențe, dar îmi face plăcere să aflu mereu despre noi domenii de activitate, să le înțeleg punctele forte și cele slabe, iar mai apoi să le pun în lumina potrivită. Drept dovadă, am ajuns să lucrez cu: săli de sport, un hotel, o plăcintărie, un dezvoltator imobiliar, un salon de make-up, un cabinet homeopatic, o pizzerie, o agenție de tabere internaționale, o vulcanizare… și cu siguranță lista va continua.

Ce rezultate am?
Până acum la toate colaborările am reușit să cresc impactul și interacțiunile paginilor încă din prima lună, uneori doar organic, fără reclame… din păcate, mulți se așteaptă la rezultate peste noapte și chiar la minuni pe câteva sute de lei. E important de menționat că numai în timp, prin consecvență, efort și creativitate se obțin rezultate.
De aceea, pe această cale le mulțumesc celor cu care colaborez deja de peste 1 an, care au avut încredere în mine și cărora le-am livrat rezultate în line, ca social media manager.
Dacă vrei să lucrăm împreună la afacerea ta, vei primi o oferta personalizată de servicii, ce cuprinde: identificarea problemelor, o serie de recomandări și idei de conținut, câteva obiective pe termen scurt, mediu și lung, alături de idei de imbunătățire a unor segmente din afacere (vânzare, livrare, fidelizare). De ce? Pentru că degeaba atragem oameni noi, dacă sunt probleme în a face o rezervare, o comandă sau nu sunt încurajați clienții să se mai întoarcă la tine.
În document vei primi și detaliat rezultatele obținute în trecut pentru alții, pentru a putea cere păreri, rezumatul fiind mai jos. Nu rata nici valul de vizibilitate organică (gratuită) de pe TikTok, că te putem ajuta și acolo. Scrie-mi pe contact@madalinflorea.ro și hai să trecem la treabă 🙂

Ți-a fost de ajutor articolul despre cum ajut afaceri?
MĂ POȚI SUSȚINE
verificând cărțile care merită,
făcând o DONAȚIE pe PAYPAL sau
alăturându-te grupului de oportunități de călătorit,
astfel continui să îți ofer informații GRATIS.

